Przejdź do treści

Nazywam się Olga i od momentu zaprojektowania tej strony tworzę przestrzeń do dzielenia się doświadczeniami i opiniami na temat komunikacji — bo to moja pasja. Przez cały rok, szczerze mówiąc, nie mogłam zacząć tego procesu twórczego…

Ale jestem gotowa na otwarcie, więc zaczynamy!

Dziś chciałabym rozpocząć wstęp do głównego tematu — #AI, czyli sztucznej inteligencji. Jak wpływa ona na nasz kreatywny rynek pracy? Jak może wspierać rozwój przedsiębiorstw w Internecie?

Zacznijmy od tego, że #sztuczna_inteligencja to narzędzie, z którego każdy może skorzystać, by osiągnąć „darmowy” sukces. Ale czy to naprawdę oznacza zwycięstwo?

AI w komunikacji — wsparcie czy zagrożenie dla kreatywności?


Z własnego doświadczenia widzę, że:

  • Czasami nasze polecenia są tak proste i oczywiste, że czujemy się jak dzieci. To efekt typowości algorytmów — w rezultacie tracimy swój głos i stajemy się częścią tłumu, bez unikatowości. Jak pozostać wyjątkowym w gronie użytkowników tej technologii? O tym też napiszę.
  • Czasami zapominamy, że mimo niesamowitej szybkości odpowiedzi i ogromu wiedzy, AI wciąż nie posiada emocji, duszy ani empatii. Moim zdaniem — w starciu z maszynami ( czyli człowieczeństwo vs technologia) ludzie nie przegrają.

Spróbujmy razem zagłębić się w te nowe technologiczne narzędzia, ale nie zapominajmy o tym, co mamy w środku — o człowieczeństwie.

Czy przegramy, czy nie?

Proszę, dołącz do tej rozmowy. Jestem ciekawa Waszych opinii, doświadczeń i przemyśleń na przyszłość.

Podziel się swoją opinią w komentarzu — czy AI wspiera Twoją kreatywność, czy ją ogranicza?